TERMA-TERMA & SYARAT-SYARAT

1. Tempahan utk gubahan hantaran hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 1 bulan sebelum tarikh perkahwinan @ penghantaran dan tempahan pulut kuning, halwa agar2 kering@betik, wajik hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2 minggu dari tarikh majlis.

2. Deposit sebanyak 50% diperlukan untuk mengesahkan tempahan. Jika tempahan dibatalkan, deposit tidak akan dipulangkan.

3. Cagaran sebanyak RM250.00 diperlukan untuk tempahan gubahan hantaran sebagai cagaran untuk dulang, alas dulang & aksesori. Wang akan dikembalikan jika kondisi barang dalam keadaan baik.

4. Baki bayaran hendaklah dijelaskan sebelum penghantaran atau semasa penghantaran.

5. Segala bayaran hendaklah dibuat di akaun MBB. No. Akaun akan diberitahu kemudian.

6. Sila email atau sms nama penuh, alamat, No. Tel, jenis tempahan@booking & bukti bayaran di tinaaming81@gmail.com atau tina_aming@yahoo.com.my setelah bayaran dibuat.

7. Barang yang disewa deposit sebanyak RM50.00 diperlukan untuk 1 jenis barang. Barang yang disewa harus dipulangkan kembali dalam tempoh 7 hari dari tarikh selepas digunakan dan deposit RM50.00 akan dikembalikan apabila barang yang disewa dipulangkan dalam keadaan baik.

8. Tempahan anda tidak dianggap sah selagi belum membuat sebarang pembayaran deposit.

9. tinaju_hantaran berhak menuntut gantirugi sekiranya berlaku sebarang kehilangan atau kerosakan setiap barang yang disewa dari tinaju_hantaran
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥ Copyright © 2012 reserved to TinaJu_Hantaran. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa